Formátum-választás: 

2.

Cím:Marketing & menedzsment : The Hungarian journal of marketing and management : Az MC - Országos Piackutató Intézet és a Janus Pannonius Tudományegyetem folyóirata
Megjelenés:Budapest : Marketing Centrum - Országos Piackutató Intézet, 1995-
Gyakoriság:Kéthavonta
ISSN:1219-0349
Megjegyzések:Az induló számban téves ISSN
Megjegyzések:Változás: Kiadó: Marketing Centrum Országos Piackutató Kft.; [Pécs] : Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (1996-1999); Budapest : Marketing Centrum Országos Piackutató Kft.; [Pécs] : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaság-tudományi Kar (2000-)
Előbb: Marketing, ISSN 0237-1995
Előzménye:Marketing
1985-1994,
Tárgyszavak:Kereskedelem Piackutatás Üzemgazdaság Marketing Menedzsment Folyóirat
Számozás:29.évf. 1.sz. (1995)-
Internet cím:A folyóirat tartalomjegyzéke 1995-től
Honlap
Kölcsönzések száma:

0

Állományadatok:29.évf.1995- (az állomány folyamatos)
vol.LI.Special Issue ICC
vol.LI.EMOK különszám
vol.LII.EMOK különszám
vol.LII. Mobilitás különszám
vol.LIII.EMOK különszám
vol.LIV.EMOK különszám/3.
vol.LV.EMOK1 különszám
vol.LV.Különszám2
Állományadatok:évf. 43. sz. 1-4. (2009. 01-07.)
évf. 44. sz. 1-4. (2010. 01-07.)
évf. 45. sz. 1-4. (2011. 01-07.)
évf. 46. sz. 1-4. (2012. 01-07.)
évf. 47. sz. 1-4. (2013. 01-07.)
évf. 48. sz. 1-4. (2014. 01-07.)
évf. 49. sz. 1-4. (2015. 01-07.)
évf. 50. sz. 1-4. (2016. 01-07.)
évf. 51. sz. 1-4. (2017. 01-07.)
évf. 52. sz. 1. (2018. 01. 1.)
évf. 53. sz. 2-4. (2019. 03-07.)
évf. 54. sz. 1-4. (2020. 01-07.)
évf. 55. sz. 1-2. (2021. 01-03.)
évf. 55. sz. 4. (2021. 07. 1.)
LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
Tudásközpont RaktárR22591995-2001Csak helyben használható00
Tudásközpont 3. em. szabadpolcKR M 322002-Csak helyben használható00