Formátum-választás: 

1.

Szerző:Meffert, Heribert
Cím:Marketing : Grundlagen marktorientierter Unternehmensführung : Konzepte, Instrumente, Praxisbeispiele : Mit neuer Fallstudie VW Golf / Heribert Meffert
Sorozat:(Meffert Marketing Edition)
Kiadás:9., überarb. und erw. Aufl.
Megjelenés:Wiesbaden : Gabler, 2000
Fizikai jellemzők:XXIV, 1472 p. ; 25 cm
ETO jelzet:658.8 366.1
ISBN:3-409-69017-4
Tárgyszavak:Marketing Marketingkutatás Piacszegmentáció Fogyasztói magatartás Marketing stratégia
Egyéb címek:Meffert Marketing Edition
Kölcsönzések száma:

2

LelőhelyTémaEgyéb tematikus jelzetJelzetÉvszámKötetStátuszElőjegyz.Mellékletek
Tudásközpont 3. em. szabadpolc658.8 M 50Kölcsönözhető00
Tudásközpont 3. em. szabadpolc658.8 M 50Csak helyben használható00
Tudásközpont 3. em. szabadpolc65 Szervezés stb.658.8 M 50Kölcsönözhető00